Glaesel HSEQ Management Politikker​

Arbejdsmiljøpolitik:

Glaesel HSEQ Management (GHM) har til huse på Nordre Kobbelvej 10, 7000 Fredericia og beskæftiger sig med rådgivning i forhold til ISO ledelsesystemer og anden rådgivning knyttet hertil.

Vores største udfordringer på arbejdsmiljøområdet er megen kørsel og onsite rådgivning på byggepladser, fabrikker og tilsvarende. På hjemmekontoret har vi ofte travlt ​hvorfor stress ligeledes er et fokusområde.

Det er ledelsens ansvar at sikre, at vi til enhver tid overholder alle relevante regler for arbejdsmiljø, tilsvarende er det medarbejdernes ansvar at sikre, at de retningslinier der er opsat for at arbejde sikkerheds- og sundhedsmæssigt forsvarligt, til enhver tid overholdes.

GHM lægger stor vægt på respekt for det enkelte menneske, uanset alder,køn, race og religiøse opfattelse. Det vil derfor blive håndteret med stor alvor skulle nogen udvise manglende respekt internt såvel som eksternt.

Ledelsen af GHM forpligter sig til:

a)  at skabe sikre og sunde arbejdsforhold for at forebygge arbejdsrelateret skade og sygdom 

c)  at overholde relevante lovkrav og andre krav

d) at fjerne farer og reducere arbejdsmiljørisici

e) løbende forbedring af arbejdsmiljøledelsessystemet

f) at konsultere og inddrage arbejdstagerne

Denne politik er forelagt medarbejderne til kommentering og godkendt af ledelsen

Kristian Glæsel

August 2020

​Glaesel HSEQ Management Aps Private policy

Introduction

Glaesel HSEQ Management operates as consultancy for a number of clients, which means that we are in contact with many people every day. We do not store information on individuals that visit our website except for the information gathered by Google Analytics and though Cookies.

What is personal data?

Personal data is any information that relates to an identified or identifiable living individual. Personal data includes information such as your name, position, phone number, address, e-mail address, CPR number, salary conditions, education etc.

How Glaesel HSEQ Management processes your personal data

What personal data do we store and for what purpose?

​Glaesel HSEQ Management only stores information as mentioned under "Information Gathered" on our local servers. Google related information are kept on the Google website.

Google Analytics and Cookies.

The information gathered through our Website and the use is described on the website when you accept the use of cookies.

Information Gathered

In our daily business we store personal information on individuals that have participated in our training courses or have requested to be on our waiting lists.

The information we store are:

  • Name
  • ​E-mail address
  • Organisation
  • Phone number
  • Relevant training course
  • Obtained certificate

We do not share the information we store with any third party.

Your rights

Because Glaesel HSEQ Management processes your personal data, you have rights under the General Data Protection Regulation (GDPR). ​You can exercise your rights by contacting Glaesel HSEQ Management. ​

Vores kurser​

Glaesel Akademi

Vi tilbyder kurser i ➝

Husk, at vore generelle bestemmelser for kursustilmelding er, at kursus afgift skal være betalt senest 14 dage før kursusstart.

For virksomhedstilpasssede kurser af mere end en dags varighed gælder følgende afmeldingsfrister:

  • Afmelding 1,5 måned før aftalt kursustidspunkt beregnes intet fee
  • Afmelding 1 måned før aftalt kursustidspunkt betales 50% af kursus fee
  • Afmelding 14 dage før aftalt kursustidspunkt betales fuldt fee

Kontakt

Glaesel HSEQ Management ApS

CVR: 32080480

Nordre Kobbelvej 10, DK-7000 Fredericia

Åbn i Google Maps

Telefon: +45 86 511 775

​E-mail: contact@glaesel-hseq.dk

linkedin-whiteLinked in - klik her

ISO Excellence Award

Tilmeld dig vores nyhedsbrev